vrijdag 24 april 2009

Ding 16: You Tube video

You Tube is niet helemaal nieuw voor mij. Omdat ik bij een koortje zing, kijk ik wel eens naar andere versies van het te oefenen lied op You tube. Zo kom je dan ook andere (en vaak voor mij) onbekende artiesten tegen. Voor deze opdracht heb ik een paar onderwerpen gezocht, o.a. Jonge Jury 2009. De prijsuitreiking vond plaats op 15 april j.l. en daar zijn inderdaad een paar video-tjes over te zien. Ook andere leesbevorderende onderwerpen kom je tegen, zoals Leesk8!, Skoolsout en Biebexpeditie.
Ik zie zeker wel mogelijkheden voor de bibliotheek op het gebied van promotie, informatie en instructie, gericht op allerlei doelgroepen.

3 opmerkingen:

  1. Ik kom veel over jullie te weten via de blogs. Leuk! Je zingt bij een koor, wat voor een koor? Ben natuurlijk reuze nieuwsgierig. Staat er van jullie koor ook een filmpje op YouTube?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat zou je wel willen weten, he, op wat voor koortje ik zit! Maar helaas, ik leg hier mijn grens!

    BeantwoordenVerwijderen