dinsdag 21 april 2009

Ding 14: Instant Messaging

Met chatten of IM heb ik weinig ervaring. Als ik thuis achter de pc zit en er komt een pop-upje dat bijv. mijn dochter online is, dan chatten we even, maar verder steek ik hier weinig energie in.
Ik verbaas mij er over dat er al zoveel in het buitenland mee wordt gewerkt. ik heb dan ook via libsuccess.org eens even rondgestruind en via het kopje Selling your library, kwam ik bij A best practice wiki. toen naar het onderdeel Services to disabled (eens kijken wat er over Aangepast Lezen is te vinden) en daar wordt gewezen op de blogs en websites to watch. Uiteindelijk koos ik de site van de NLS,( de National library service ), en ontdekte bij de Foreign language refferal lists dat adresgegevens van aanbieders van audio- en braillematerialen in Nederland niet up-to-date zijn! Er zal wel niet zoveel vraag naar zijn, vermoed ik.
Op mijn weblog ook een vensterje toegevoegd om chatten mogelijk te maken.
Maar dan moet ik wel online zijn....

1 opmerking:

  1. Ja, haha, online is wel nodig om te chatten! Je bent nu ook niet online, jammer dan zouden we even chatten. Je bent vast van het mooie weer aan het genieten!

    BeantwoordenVerwijderen