woensdag 4 februari 2009

Ding 4

Deze keer me verdiept in het RSS gebeuren.
Op Netvibes een account aangemaakt en vervolgens de verdere opdrachten uitgevoerd , dwz koppelingen gemaakt van de rss-feeds naar Netvibes en die van de groep ook meteen maar geimporteerd.
Alleen de RSS feed van 23dingen is niet gelukt. nog even horen waar dat aan ligt.
Ondertussen vraag ik mij af of je inderdaad deze Netvibes open moet laten staan voor de laatste nieuwtjes. Dat wordt wel dringen daar op die balk met al die andere sites die ik meestal ook al gebruik en dus ook open heb staan......

1 opmerking:

  1. Heb je de stappen gevolgd onder het tabje 'blogs'? Het werkt als volgt (belangrijk is om ingelogd te zijn bij netvibes anders werkt het NIET): Klik op een Netvibes button (achter Willemijn of Maartje), Klik op ‘Voeg toe aan mijn Netvibes’, Klaar! Als het goed is, heb je nu een tabje erbij met de naam ‘Groep Willemijn’ of ‘Groep Maartje’. Maar niets staat je in de weg om ze allebei toe te voegen!

    BeantwoordenVerwijderen